Diqqat! Portal test rejimida ishlamoqda!

Namangan viloyati hokimligining interaktiv xizmatlari

Ishonch telefoni

1056, (0-371) 200-07-22

Devonxona

(0-369) 227-08-29

Murojaatni yuborish

Murojaat yuborish uchun barcha maydonlarni to'dirish shart

Siz bilan bog`lanish uchun telefon raqamingizni qoldinging!
Мурожаатингиз тезкор равишда ҳал этилишини истасангиз, хар бир масала бўйича алоҳида мурожаат йўллашигизни ҳамда мазкур мурожаатни лўнда,оддий ва равон тилда баён этишингизни сўраймиз!
Tashqi reklamani joylashtirish uchun ruxsat beruvchi hujjatlarni olishga ariza yuborish
Xizmat haqida
Tashqi tijorat reklamasini joylashtirish uchun ruxsat beruvchi hujjatlarni olishga ariza yuborish.
 
Xizmatning sohaga tegishliligi
Litsenziyalash va ruxsat beruvchi hujjatlar
 
Xizmatdan foydalanuvchining toifasi
Yuridik va jismoniy shaxslar.
 
Tashkilot
Namangan viloyati hokimligi
 
Bog’lanish
Manzil: O’zbekiston Respublikasi, 160100, Namangan sh., Istiqlol ko’chasi, 57-uy
Telefon: +998 (69) 227-07-22, 227-12-25
Faks: +9989 (69) 227-07-22
E-mail: info@namangan.uz
Veb sayt: www.namangan.uz
 
Xizmatni ko’rsatish uchun kerak bo’ladigan hujjatlar
Reklama materiallari (A4 formatda reklama materialining eskizi, AVI yoki MP-4 formatda videorolik) erkin shaklda (reklama materiallari davlat tilida taqdim etiladi. SHuningdek, arizachi o’z istagiga ko’ra reklama materiallarini boshqa tilda takroriy holda taqdim etishi mumkin).
 
Xizmatni ko’rsatishning huquqiy asos
 
 
Xizmat narxi va to’lash tartibi
Bepul.
 
Xizmatni ko’rsatish muddati
10 ish kuni – reklama materialida jismoniy shaxsning suratidan foydalanilmagan arizani ko’rib chiqish.
15 ish kuni – reklama materialida jismoniy shaxsning suratidan foydalanilgan arizani ko’rib chiqish.
 
Natijani olish usullari
Javob xati Yagona portal orqali "foydalanuvchi kabinetiga" va/yoki foydalanuvchi Yagona portalda ro’yxatdan o’tishda ko’rsatgan pochta manzili va telefon raqamiga yuboriladi.
 
Xizmat natijasi
Arizachiga ruxsatnomani olish to’g’risida xabarnoma yuborish (erkin shaklda tijorat reklama materialini tasdiqlash).
 
Rad etish sabablari
Orfografik, stilistik xatolar mavjud bo’lsa.
Umum qabul qilingan odob-axloq qoidalariga rioya etilmasa hamda blankalar xato va noto’liq to’ldirilsa.
Buzuq, sifatsiz (ko’rib bo’lmaydigan) reklama materiali yollansa.
 
Shikoyat arizasi berish tartibi
Noqonuniy rad etilganlik holati kuzatilganda, arizachi javobgar tashkilotga telefon, elektron pochta hamda ko’rsatilgan manziliga shaxsan kelib murojaat etishi mumkin.
Jismoniy yoki yuridik shaxs murojaati yuzasidan qabul qilingan qaror bilan rozi bo’lmagan taqdirda qaror qabul qilgan davlat tashkilotining mansabdor yohud boshqa mas’ul shaxsi unga shikoyat berish tartibini tushuntirishi shart.
Murojaatni ko’rib chiqqan davlat tashkiloti, mansabdor yohud boshqa mas’ul shaxslari murojaatni ko’rib chiqilganligi yuzasidan qabul qilingan natijalari asosidagi qaror bajarilishini nazorat qilishlari lozim.
 
 

Murajaat maqomini tekshirib quying

Murojaat yuborilgandandan so'ng 'id' raqam va tekshirish kodini kiriting